Під час отримання товару, будь ласка, перевіряйте цілісність упаковки та вміст Вашого замовлення.
Важливо! За наявності дефектів повідомте про це представника поштової служби та складіть відповідний акт (рекламацію). Незалежно від рішення стосовно складеного акту, в нас буде підтвердження наявності дефекту, завдяки чому ми зможемо запропонувати вам або повернення або компенсацію.
В усіх інших випадках претензії, пов'язані з пошкодженнями, нами прийматися не будуть.
Якщо ваша комплектація виявиться не повною (вміст компонентів дивіться на коробці або в правилах/інструкції), ми замінемо вам товар або надішлемо відсутній компонент. Зверніть увагу, що термін заміни від 1 до 30 робочих днів, в залежності від наявності компонента.
Обмін або повернення згідно закону про захист прав споживачів, ви можете зробити протягом 14 днів після покупки. Зауважте щоб скористатися цією можливістю повинні бути виконані наступні умови:
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (не знята захисна плівка)
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень
- збережені всі ярлики і заводське маркування
УВАГА! Закон про захист прав споживачів не передбачає повернення друкований видань належної якості.
УВАГА! Поверненню не підлягають також електронні товари (електронні версії книжок і т.д.). Оплачені замовлення, що містять елекронні товари - не можуть бути скасовані.
У разі повернення товару, оплата транспортних витрат лежить на покупцеві.
У разі не вірного шляху доставки, втрати або затримки замовлення - покриття витрат здійснюється за наш рахунок.
Якщо у вас залишилися питання, ви завжди можете зв'язатись з нами за контактами.